poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Zapowiedź

     Harry Styles spędził pięć lat swojego życia, uganiając się za Paris Resse. Paris jest nieświadoma Harry'ego, chociaż wie kim jest. Co zrobi Harry, aby osiągnąć swój cel, zdobycia Paris?


    – Harry, dlaczego chcesz o nią rywalizować? – Louis zapytał chłopaka, chowającego walizkę do czarnego Audi.
    – Dobrze wiesz dlaczego chcę – Harry jadowicie splunął na przyjaciela.
    – Robię to dla wyścigu.










۞

Witam ponownie. Tak, tak fanfictiony strasznie mnie wkręcają, ale jakieś 3 miesiące temu pisałam wam, że mam zamiar zacząć Pursuit. Zgoda jest, z autorką sobie piszę więc wszystko legalnie. Mnie już bardzo zaciekawił prolog, a was? Jeśli tak, kieruję was do zakładki Informowani, gdzie możecie podać swoje twittery, blogi, aski itp, a będę was zawsze informować. No to do prologu :)

1 komentarz:

  1. to dopiero zapowiedź, a mnie już to zaciekawiło i z niecierpliwością będę czekać na prolog i rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń